03/02/17

Bretagne: prime segnaletiche stradâl bilengâl a Nantes

Ai 25 di Zenâr a Naoned / Nantes si à tacât a meti fûr lis primis tabelis cui nons des viis par francês e par breton. La gnove segnaletiche bilengâl e interessarà in maniere progressive un centenâr di stradis de part centrâl de citât, ma ancje lis areis là che la lenghe proprie e je za di cjase tant che chês dulintor des scuelis bilengâls o a imersion. La iniziative e je stade proponude dai conseîrs de Union Démocratique Bretonne e e à cjatât la poie de maiorance dal consei comunâl. Naoned e je la plui grande citât de Bretagne, ancje se si cjate fûr de regjon aministrative cun chest non e, cundut che e je lontane des areis là che la lenghe e je ben inlidrisade, e je ancje la prime par numar di adults che a frecuentin cors par imparâle.
Font: Le Peuple Breton, 25/01/17

Nessun commento: