Il grup Foro Peinador al à inviât une gnove campagne par sburtâ l’ûs dal galizian intes etichetis dai prodots vinicui de Galizie. In dì di vuê, 170 des 430 impresis dal setôr a etichetin i lôr prodots par galizian, ma al somee che la identificazion dal prodot cul so teritori e cjapi za dentri l’80% de produzion vitivinicule de Galizie. La campagne inviade e à chê di fâ cressi inmò di plui la presince de lenghe proprie ta chest setôr. Intun marcjât simpri plui globâl, al spieghe Foro Peinador, marcâ la muse di un paîs cul so segnâl di identitât plui carateristic, ven a dî la lenghe, al è un element di grande impuartance. Cun di plui, par dâi plui fuarce ae campagne, si invidin organizazions e citadins a sielzi chei prodots che a àn lis etichetis par galizian.
Font: Vieiros Galiza Hoxe, 01/12/09
Nessun commento:
Posta un commento