Il comun di
Sant Jacum di Galizie (Santiago de Compostela) al à inviât il prin
concors par progjets di publicitât comerciâl in lenghe galiziane.
Si trate di une iniziative indreçade sei aes impresis che ai
professioniscj dal setôr. L’intindiment al è chel di dâi un
sburt aes realtâts economichis par che a incressin l’ûs de lenghe
proprie inte promozion de lôr ativitât sei cun chê di svicinâ il
public cuntun messaç di prossimitât, sei par dâ ai lôr prodots o
servizis une identitât plui fuarte e duncje plui competitive inte
suaze di un marcjât simpri plui globalizât. Daûr des ultimis
inchiestis sociolinguistichis al ven fûr che la maiorance dai
galizians e pense che al sedi just che si dopri di plui la lenghe
proprie ancje inte promozion economiche. Vuê come vuê l’ûs dal
galizian cui clients al ven stimât ator dal 37%, cuant che invezit
intai rapuarts internis des impresis al passe il 50%.
Font:
Ayuntamiento de Santiago de Compostela, 15/03/13
Nessun commento:
Posta un commento