Intun
rapuart presentât a Gjinevre ai 11 di Març, il consei dai dirits
umans de ONU al riclame i stâts sui vantaçs che a divegnin dal
insegnâ te lôr lenghe proprie ai fruts che a partegnin a comunitâts
minorizadis. Sul lunc periodi l’insegnament inte lenghe de
comunitât, dongje di chê statâl, al permet di miorâ i risultâts
scolastics, di incressi i nivei di alfabetizazion e di fluence tes
dôs lenghis, di sbassâ il numar dai zovins che a bandonin la scuele
e di aumentâ la inclusion des fameis e de comunitât. Studiâ te
lenghe proprie al jude ancje la autostime. Par cuintri, cuant che la
lenghe de comunitât di partignince e ven lassade fûr dal
insegnament, si costruìs un ambient che al favorìs la esclusion e
la discriminazion. Une situazion, cheste ultime, che la ONU e calcole
contrarie ai oblics leâts al rispiet ai dirits umans di fonde.
Font:
EuropaPress,
12/03/20
Nessun commento:
Posta un commento