Cuasi dutis lis scuelis là che si dopre il galês tant che lenghe di insegnament a àn segnalât intal ultin an une diminuzion intes abilitâts linguistichis dai fruts. Un tant al è leât massime al fat che tancj fruts, tai moments plui dûrs de emergjence sanitarie, no àn vût la pussibilitât di praticâ la lenghe. Il probleme al à colpît in primis i students che lis lôr fameis a fevelin pôc o nuie par galês, ma ancje chei che a rivin di cundizions sociâls plui dificilis che no vevin imprescj digjitâi adats par seguî lis lezions di cjase (didatiche a distance) o no vevin familiârs in stât di judâju cui compits. Cheste situazion, compagnade de mancjance di ocasions di socializazion, e à fat in maniere che, une volte tornâts a scuele in presince, tancj fruts si vedin mostrâts in dificoltât cul ûs orâl dal galês.
Nessun commento:
Posta un commento