Daûr
dai dâts uficiâi, ae fin dal an scolastic 2018-2019, i students
galês che a àn passât i esams pal diplome a son stâts il 62,8%,
in cressi dal 1,2% rispiet al an prime. I dâts si riferissin aes
provis che a coventin par otignî il certificât gjenerâl di
educazion secondarie (GCSE). Dut câs se si va a cjalâ plui in detai
i risultâts dai esams, si pues viodi che i vôts a son cressûts
intes materiis sientifichis ma a son calâts ta chês linguistichis –
umanistichis. Rispiet al an prime si à un câl tra il 4,1 e il 4,8%
dai risultâts positîfs (A*, A, B e C) intai esams di lenghe e
leterature inglese. Par chel che al rivuarde la leterature galese si
à un aument dal 0,4%, intant che pe lenghe galese si à un câl dal
0,3%. A preocupâ di plui e je però la situazion dal galês intes
scuelis là che al è insegnât come lenghe seconde: achì di fat i
vôts positîfs a son colâts di cuasi il 12%. Lis organizazions dai
students galês e chês pe lenghe a domandin al guvier dal Gales di
frontâ daurman la situazion par capî ce che nol à funzionât. Al è
di capî se il probleme al è leât ae riforme progressive dai esams,
partide tal 2015 e sierade chest an, o se al è alc di sistemic.
Font:
BBC,
22/08/19
Nessun commento:
Posta un commento