29/08/19

Gales: pas indaûr dai diplomâts tai esams di galês

Daûr dai dâts uficiâi, ae fin dal an scolastic 2018-2019, i students galês che a àn passât i esams pal diplome a son stâts il 62,8%, in cressi dal 1,2% rispiet al an prime. I dâts si riferissin aes provis che a coventin par otignî il certificât gjenerâl di educazion secondarie (GCSE). Dut câs se si va a cjalâ plui in detai i risultâts dai esams, si pues viodi che i vôts a son cressûts intes materiis sientifichis ma a son calâts ta chês linguistichis – umanistichis. Rispiet al an prime si à un câl tra il 4,1 e il 4,8% dai risultâts positîfs (A*, A, B e C) intai esams di lenghe e leterature inglese. Par chel che al rivuarde la leterature galese si à un aument dal 0,4%, intant che pe lenghe galese si à un câl dal 0,3%. A preocupâ di plui e je però la situazion dal galês intes scuelis là che al è insegnât come lenghe seconde: achì di fat i vôts positîfs a son colâts di cuasi il 12%. Lis organizazions dai students galês e chês pe lenghe a domandin al guvier dal Gales di frontâ daurman la situazion par capî ce che nol à funzionât. Al è di capî se il probleme al è leât ae riforme progressive dai esams, partide tal 2015 e sierade chest an, o se al è alc di sistemic.
Font: BBC, 22/08/19

Nessun commento: